2 Şubat 2010 Salı

Diyet günlüğü 2. gün...

Diyet günlüğüm/2. gün: Diyetimin bugün 2. zor günü. Bugün öncelikle canımın istediği şeyleri sıralıyorum; pilav ve şarap. Akşama doğru açlıktan kan şekerim düştü ve başım bi sağa bi sola devrildi. Başımda bir diyetisyen, bir sahiplenen uzman yok, sevcanın insafına kaldım. ye diyo yiyorum yeme diyo aç kalıyorum. Ama kontrolsüz güç güç değildir. Her sene rutin şubat ayında başlayan diyetlerimin bu sene 3. sündeyiz. Amacım her ne kadar verdiğim kiloyu geri almameak olsa da boğazım asla durmuyor. Hayatımın önemli bir özelliğinin iştahıma sirayet ettiğini bilmek çok can yakıcı ve komik :) hayatımda orta kavramı olmadığı gibi beslenmemde de orta kavramı maalesef yok. Ya danalar gibi yiyorum ya da şu an olduğu gibi kan şekerim yerlerde yaşıyorum. Hani insanlar "dün çok yedim bugün yemiycem" derler ya, ya da "biraz dikkat ediyorum" hah o kavramlar yok bende. Geçen gün arkadaşımın guinepiginin muzlu mamasını yanlışlıkla yediğimi söylemiş miydim? ey pisboğazlık nelere kadirsin...Diyetimin 2. gününden şimdilik sevgiler. Bu son yazdığım hayvanın mamasını yeme olayını duyurduktan sonra ne yazma gücü kalır bende..ne insan içine çıkabilecek yüz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder